Den perfekta rasten !!!???


Publicerat den: 2007-04-23 [12:39:05]

Goddag Sverige!!!!!
Just nu har tösen här sin rast. Överallt på jobbet sitter det människor, så jag har för tillfället letat upp ett behandlingsrum och kurat ihop mig här medans regnet utanför lämnar blöta spår.
Måndagsångesten är kort och gott borta . . . [happy]. Det är ju vad man gör det till!!!
Vad hände förresten med värmeböljan som aftonbladet.se lovade så snällt?
Ja - man kan ju undra när regnet är det första man ser tidigt tidigt på morgonen.
Hur som. Spinning väntar sen och ikväll är det även säsongsavslutning i Prison Break :( Med andra ord: Inga snygga bröder på länge = Boooooooorrrrrring monday :(




Jobbar alla på måndag eller vad pysslar ni med????

♥T

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Hej hej!
Hade aftonbladet lovat värmebölja idag? :-)
Ja, det var ju inte riktigt så det blev isåfall. Här regnar det också o är bra kallt ute...
tur jag är hemma från jobbet o får kura ihop mig i soffan medans min man lagar mat åt mig. Vilken lyx! *ler*
KRAMIS

2007-04-23 @ 12:45:29
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin