Ett glas vin är just ETT glas vin.


Publicerat den: 2007-04-10 [22:37:24]

image68

Kommentarer
Postat av: qristall

Ja vad gör man uppe egentligen, sängen kallar!
Ang. äkta kärlek..hur vet man? ja det är den stora frågan. För mig är det så att jag älskar min man men det är ju ingen pirrande känsla längre (som när man var nykär, det första året)Man lixom växer samman, vi är bästa vänner o tänker ganska lika, han är otroligt snäll o jag är elakingen-ibland undrar jag vad han ser hos mig haha. Alltid snäll mot barnen vilker är mkt viktigt. Generös, mina föräldrar o vänner gillar honom o han gillar dem. Ja listan kan växa bara man får fundera lite till.
Hur vet man att det är rätt o att det ska hålla? Ja det vet man aldrig. Det lät ju gott med de där vinet, vitt eller rött? vitt för det är gott, rött för blodet o motverka cancer^^ Såg föresten på House ikväll, gillar honom!
/Helen

2007-04-10 @ 23:11:17
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: nojan

Fnissa efter 1 glad vin är vuxet, värre efter en klunk :P

2007-04-11 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin