Men vad gör ni en lördag då????


Publicerat den: 2007-04-27 [20:51:34]


image93
Nu sitter jag och älskling och tar det lungt med lite alkohol i kroppen. . .
skönt efter en hel veckas arbetsgivande. Kommer iof att jobba hela helgen men ingen får ta denna stund ifrån oss.
Många är säkert ute och stampar ikväll och det hade jag också gjort.
Eller vad gör ni????
Jag vill, jag vill, jag vill. . . men den som väntar på något gott . . . .
[ nu kom jag, att när jag var ung!!!! Ja  ca 2 år sedan, en evighet ju . . . iaf så drack jag och bästa vännen en massa vin, skrattade, lyssnade på musik och bara var. Sedan drog vi ut och dansade assen av oss till Brittan. Helt otroligt ]
yeah - som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin