Wassuuup!!!!!!!


Publicerat den: 2007-04-26 [22:35:50]



image92

Godkväll Sverige!
Här sitter man och tar det easy med ett glas vitt och tänker på att arbetet är slut ... för idag iaf.
Imorgon ska man upp, dock med lite sovmorgon som marginal och jobba i familjens affär :/ Och jag kan tala om för er att jag ser fram emot det bara såååå där :/ . . . men men - allt för min mami & papi.
Imorgon är det även löning. Dock har jag inte fått in några stålar från mina extra dagar på SU/S, så då blir det för mig att kontakta min gamla arbetsplats imorgon.
Suck . . .
Att det alltd ska vara något . . .
suuuuuurt.


Hur som.
Whats up with you?
Planer inför helgen har väl alla.
Jag själv - jobbar.

♥T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin