Bröllopsplaner - uppdatering


Publicerat den: 2007-08-08 [22:30:12]

Ohhh så glad jag är just nu.
Jag har nämligen precis pratat med mor min och hon förklarade att de haft möte med fotografen idag. Han verkar vara väldigt seriös och bra och så har han ju en känd fotostudio i Bulgarien - så det verkar vara ett säkert kort.
Denne fotograf har lovat att följa våran dag redan från kl: 12 på dagen den 6 Juli 2008- och då kommer denne att följa allt ifrån klädsel till frisör, blommor och släkten runt omkring. Så att vi får en personlig touch över det hela.
Bröllopet kommer att spelas in på dvd som kommer att vara i 180 min - och vi får hur många bilder som vi själva behagar :)
http://photostudiox.com

image447

Jag tror tom. att deras bröllop är på självaste Golden Days. . . Hotell Palace.

Mamma och pappa har även valt en bättre bröllopskoordinator. Som kanske är liiiite dyrare i drift men gör jobbet precis som vi själva vill :)
Imorgon ska de iväg för att ta ett sista snack med dj:n - någon vi kommer att hålla kontakt med under året som kommer. Låtar kommer att läggas till och tas bort ifrån listan - så det känns tryggt att veta att vi har våran säkerhet och att han/hon är med oss på vägen.

I am happy right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin