Brudklänningen & slöjan är hemma nu!!!


Publicerat den: 2007-08-17 [18:03:05]

Trött, trött, trött sååååå jävla trött i alla mina ben och hela kroppen och huvudet och allt.
Det är så mycket som ska klaffa så mycket som ska fixas och så många man ska akta sig för.
Taxigubbarna är värst. De luras och är dumma i huvudet och jag är så trött på att behöva påpeka det för dem-
Jävla pajas. Tror de verkligen att man är gjord av pengar när man kommer ner hit eller?
Och jag med mitt underbara temperament skäller halvhögt ut de flesta .... hoppas bara man inte blir nedslagen någonstans. För rånad har jag ju redan blivit denna semester....
Yes I have.

.
.
.

Faaaaan.
Ibland skämms man att man kommer här ifrån.


Hur som.
BRUDKLÄNNINGEN ÄR MIN NU OCH SLÖJAN FÖR DEN DELEN!!!!!!!!!
De finns att beskåda i vårat sovrum. Där hänger de så tryggt och fint på en vit galge och tittar på oss...... och vi tittar på de också och beundrar deras skönhet. Det är klädd i de som jag kommer att äkta min älskade man och därefter bli hans hustru.
Och detta är verklighet nu. Detta ÄR VERKLIGHET och jag ska bli hans fru om mindre än 1 år.
Jag kan knappt förstå det. Jag kan knappt förstå att jag äger denna skönhet till weddeingdress och att jag ska äkta världens underbaraste man.
Jag ska bli hans fru.
Och han min make.
MIN MAKE!!!!!!!
My lord how nice.
En flickas drömmar sedan barnsben. . .

Men bilder får ni inte se.. hahaha.
Noppe. Det är så många nära och kära som läser bloggen så de får snällt vänta tills den 6 Juli :)

.
.
.


Och nu så är det snart kväll här och ute skiner solen för fullt :)
Jag sitter med ett glas vitt och lyssnar på musik.
Kanske ska älsklingen och jag ner till våran favvorestaurang och spana på havet, äta gott och skratta.... kanske ta oss några danssteg också :)

Thats it for now.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Spännande..

2007-08-17 @ 18:18:51
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: evelina

åååh, vad kul! Men du kanske kan maila mig en bild på klänninge!? pretty please? VILL SE DEN, haha!
Japp Fredrik har sett mig i den en gång, när vi tog kort på den, men bara den gången =) man vill ju inte visa den på för mkt liksom =)
usch då, måste vara hemskt att bli rånad!! Blev du av med mkt? skadades du??
kraaam

2007-08-17 @ 18:25:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Carolina

GRATTIS (i förskott då haha) :)

2007-08-17 @ 19:21:58
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: evelina

USCH! hur då förnedrad? fan vad trist! men tur att de inte skadade dig i alla fall! Fredrik såg den när han tog kort, tror nog allt han blev lite rörd =) kul att höra att han tyckte den var fin såklart! din man då, är han nöjd? har han valt kläder med?
ja du MÅSTE maila den när ni kommer hem! så kul o se!!
kramar

2007-08-17 @ 23:30:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: älsklingen

Godmorgon min älskling, man vaknar med synen av din underbara klänningen....DU är den underbaraste underbaraste....å med denna dress kommer du få mig att darra...redan nu med bara tanken får mig i pirripirr stadie....DU är MIN bara min och oroa dig inte för nått....allt kommer bli BÄST!!!!
VIKTIGT!!! DU och JAG...för evigt!!!

2007-08-18 @ 07:45:16
Postat av: Carro

Oooh , grattis ! Hoppas du hade en fortsatt mysig kväll ..

2007-08-18 @ 10:30:01
URL: http://acmd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin