Dagen som kommer och nu är det endast morgon.


Publicerat den: 2007-08-28 [09:35:06]

image467

[ här var både son och mor unga ]

Idag mina kära vänner har jag ännu en gång stigit upp med tuppen och jag måste säga att en / flera nätters god sömn gör mycket för kroppen och knoppen. Det är bevisat från vetenskapsmän och nu ink. mig.
Vovvso är rastad och matad. Jag har hunnit med frukost och en kopp kaffe. Kommer även kila förbi mitt gammla jobb idag också för att prata med bossen, lämna lite papper från doktorn och även mitt passagekort och hämta hem mina saker.
Idag skickar jag även min mitt anställningsavtal inför det nya jobbet.
Kommer att skriva mer om det EFTER att alla papper är inne och jag känner mig lugn :)
Btw, idag hoppar jag nog träningn och bara slappar här hemma efteråt. Sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin