Dans, disko, skratt & tårar.


Publicerat den: 2007-08-19 [21:05:08]

Ojjjj oj oj vilken fartfylld kväll det blev igår. Verkligen verkligen fartfylld.
Traditionen här nere är att vi och vittnena träffas, dricker en massa och därefter ska vi be de bli våra vittnen.
Och bad gjorde vi. EN MASSA MASSA MASSA :) Vilket resulterade i att vi fick i oss en del också och dansade som galningar :)
Diskoteket EXIT landade vi på och där startade festen med samma gäng som förra gången ;)
Skålade, bad, skålade, bad, skålade, bad, skålade och bad igen ....
Till slut skulle Dj:n fråga högt ur högtalarna om de vill bli våra vittnen, dock ändrade han sig i sista sekund, vilket gjorde mig arg, skitförbannad och bajsledsen.
Alkohol + mens = Tårar för min del. Jag är väldigt bölig och har lätt till tårar så där så där stod jag med maskaran rinnandes och grinade som ett litet barn. Hahaha - pinsamt, pinsamt.
Och ännu mera bölade jag när jag insåg att alla matställen hade stängt och att jag var hungrig som bara den.
Älsklingen som är världens bästa älskling fick till slut fatt i en taxi och så for vi hemåt.
Runt halv sex tiden rullade vi innanför dörren och sov tills 13:30........ Puuuhhhhh. Vilken kväll.
Jag kan också nämna att de till slut sa JA :) Våra vittnen alltså :)

.
.
.

Idag har vi bara tagit det lungt och även hälsat på mina mostrar och en av morbröderna.
Nu är det dags för sängen och sooooova ska jag verkligen.
Imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: evelina

låter som en kul kväll, synd att djn backade ur!
hm.. smekmånaden blir nog bara nånstans i europa! gillar ju inte att flyga så... men det spelar inte så stor roll faktiskt! thailand hade varit underbart iofs =) som sagt, dyrt o komma dit men urbilligt att bo där!
kramar

2007-08-19 @ 21:23:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

låter ju jättebra,grattis

2007-08-20 @ 06:41:04
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Guldregn

Vilka vackra bilder du har överst i bloggen =). När och var ska ni gifta er? Ha en härlig dag! Ps. Jag är också himla lätt bölig. Det krävs inte alls mycket för att mina tårar ska rinna...

2007-08-20 @ 10:46:04
URL: http://guldregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin