Denna vecka åker vi till Varna:)


Publicerat den: 2007-08-06 [11:50:09]


image433

Ohhh vilken underbar dag att vakna till. Solen riktigt letade sig fram till sängen där jag och vovvso låg och myste i morse. Så mer kunde man ju inte sova. . .
Vovve fick sin obligatoriska promenad ute i solskenet och jag fick på mig träningskläderna efter en del om och men. Hade tänkt hoppa över SATS idag - men känslan efteråt slår ut alla sådana tankar :) Och så blir man 100 gånger piggare efteråt också. Så där har jag varit och trampat i ca 1 timme :)
Detta är kanske min sista vecka som sjukskriven.
På fredag är det dags för Bulgarien igen i hela 14 dagar och därefter har jag ca 1 vecka kvar på mitt gammla jobb. Vi får som sagt se vad min doktor har att säga om både mina provsvar och allt annat vi pratat om hos henne.
Vi hoppas på en fräsch start på den nya jobbet - med nya krafter, nya tag och förhoppningsvis piggare i huvudet.
Hur som - älsklingen har efter denna dagen 2 dagar kvar på jobbet innan semestern.
Han längtar.
Jag längtar.
Det är nog bara vovvso som inte längtar :) hahaha.
Så om 4 dagar så sitter vi åter på Landvetter. Weyyyyyy.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å så härligt, tiden går fort:)Snart är ni där:)

2007-08-07 @ 11:25:33
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin