Drömmar av tyll. Bröllopsklänning. Slöja. Massage. Shopping. Vin och middag med solen som hedersgäst.


Publicerat den: 2007-08-14 [19:51:43]

Idag har vi varit och provat min klänning för första gången.
Såg den redan innan jag gick in i studion.....vågade nästan inte gå fram till den :) UNDERBART VACKER var den också :) Precis som jag hade tänkt mig, dock ska tyllen på de två till tre översta lagren bli mer strukna, annars är den perfekt. Även slöja valdes ut och den kommer att bestå av samma pärlor som min korsett har :) En blandning av modell nr 1, 4 och 6 blev det. några inlägg ner. Den kommer att vara vit som nr 1.  Fyllig som nr 4 och snygg som nr 6.  Bilder har jag..... men inget jag kommer att lägga upp.................än :)
Kommer att hämta ut dessa underbara ting på fredag :) *happy*
Älsklingen och jag var därefter och shoppade inne i Varna.

Det blev:
1. Burberry väska så klart. Kuvert modell.
2. Likadana jackor. Vita Timberland.
3. En söt topp med rosa rosett.
4. Nattlinne.
5. Chanel mobilväska.
6. Present till best vännen :)
7. Älsklingen köpte även en Converse t-shirt.

Även massage och ansiktsbehandling stod högt på listan...... Underbart. Men träningsvärken av massagen kommer att kännas av imorgon kan jag lova.

Nu sitter vi dock och bara slappar hemma.
Vi har ätit en god middag och druckit något glas vin/öl på balkongen, med solnedgången som närmaste gäst.
Jag väntar på en av mina närmaste vänner ska komma förbi och snacka lite skit med mig.
.
.
.

thats it from Varna for this time.
bye bye

Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad kul gumman! Längtar tills jag får se bilder på den! har din blivande make med sett klänningen? ha det najs på stranden idag!
Kramar!

2007-08-15 @ 13:10:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin