En stel jäkel. Fruktansvärt.


Publicerat den: 2007-08-31 [12:56:13]


image483

Programledaren:
Ohhh Grattis Viktor, du har kammat hem 1300 kr.
Viktor: Japp.
Programledare: Men vet du vad Viktor?
Viktor: Nä, nej.
Programledaren: Bara för att det är fredag idag så säger vi 2000 kr.
Viktor: Jaha. Okey.
Programledaren: Grattis ännu en gång Viktor.
Viktor: Mhhh.
Programledaren: Hoppas du får en bra helg nu. Hej då.
Viktor: Hej, hej.

Har inte denna gubbe till Viktor upplevt sina första 7 år av detta liv?
Har ingen vettig människa lärt honom att tacka för sig och vara lite tacksam.
Jag menar; Vem 17 får några tusenlappar bara så där. Bara av att svara på en löjligt enkel fråga?
Jag blir så arg på människor som är stela, kalla och okarismatiska.

Kommentarer
Postat av: Angel

Hahah jag hatar dom människorna som vinner men inte ens blir glada.

2007-08-31 @ 16:15:08
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Guldregn

De som brukar skrapa trisslotter på tv4:a är ganska otacksamma, om de får 50000 blir de bara besvikna. Även 100000 brukar inte direkt framkalla leenden. Det är bara miljonerna som räknas... Hoppas ni hade en trevlig middag igår. Vad lagade du? =). Idag ska jag gå och se Shrek den tredje och äta en god buffé med pojkvännen. Vad ska du göra idag? Ha en härlig lördag! Kram

2007-09-01 @ 10:35:29
URL: http://guldregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin