Far-mor 74 år. Fotograf bokad. Tryckeriet är igång.


Publicerat den: 2007-08-20 [17:29:42]

Ush vilken varm och stressig dag det har varit idag.
Jag + stress = Bad bad bad. Vilket endast slutar med att jag blir förbannad och skakig i hela kroppen.
Vi har sprungit omkring som yra hönor och letat först efter ett tryckeri för inbjudningskorten. Detta tryckeri visade sig vara stängt........
Därefter letade vi upp våran fotograf och blev supernöjda!!!!!!! Och då menar jag verkligen  SUPERNÖJDA!
Vi fick en massa förslag på olika typer av tjänster och valde därefter ut att fotografen och videomannen kommer att följa våran bröllopsdag redan tidigt på morgonen. Dvs; Då älsklingen åker iväg för att hämta våra vittnen och därefter anländer de till brudens hus för att hämta mig :) Total tid för både fotograf och videotjänst kommer att vara ca 11 timmar total och bilder + video kommer vi att få på dvd och ett underbart fint album, där ca 120 st av de bästa bilderna är utformade :) Nöjda är vi!!!!!!!!!!
Och inte bara var killen inne i fotobutiken trevlig, utan han visste ett bra och pålitligt tryckeri som bara låg något kvarte bort.
Så där har vi varit idag, betalt och lämnat våra inbjudningskort för att tryckas. Nöjd!!!!!
Fick dock ett samtal om att texten för de svenska inbjudningskorten är för lång. Ska därför dit imorgon biti för att fixa till den lite....... jaja.

.
.
.
.

Min älskade far-mor fyller 74 år idag så henne har vi också grattat. Med presenter ( hon fick väskor, en passion som hon också har ), födelsedagstårta och blommor ifrån oss :) Och så hade min älskade far-mor lagat en massa god mat också :) HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!!!!!
Må du min älskade babi leva i många många år till. Vi älskar dig så. Du är våran klippa!
.
.
.
.

Sedan i höst när jag börjat mitt nya jobb och landat lite i mig själv så kommer jag att avslöja vem jag verkligen är.
Just nu är det dock stor risk att bloggen läses av fel människor och därför väljer jag att ligga lågt ett tag.
Men sen kommer bilder i mängder :)

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, så skönt att ha en grej till avklarat! Men hur går det med ringarna? min stora passion =)
Och ska du byta jobb? hur kommer det sig?
kram

2007-08-20 @ 17:54:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Guldregn

Vad härligt =). Jag kan tänka mig att det är tusen saker att tänka på innan ett bröllop. Det är ju inte bara att säga ja =). Vi tänker nog vänta att gifta oss tills jag är klar med min utbildning (dvs. ca två år). Jag vill kunna känna mig lugn med min tillvaro innan jag blir fru =). Men jag längtar hela tiden. Hur/Var ska ni gifta er? Har du hittat någon klänning än? Det kan jag tänka mig att en klänning är jättesvårt att besluta sig för. Jag som har beslutsamhetsångest i vanliga fall när det bara gäller en vanlig tröja skulle väl aldrig kunna bestämma mig =). Ha det bra! Kram!

2007-08-21 @ 10:52:32
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: evelina

ja det ska bli SÅÅ spännande att se the dress! can´t wait =)
Ska du ha tre ringarsom gift eller hur gör du med de andra två?
Kramisar

2007-08-21 @ 20:33:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

ush då gumman,tråkigt att va sjuk :(

2007-08-22 @ 07:22:54
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin