Godnatt alla små nissar.


Publicerat den: 2007-08-26 [21:36:37]

image457

Detta är Nosen som jag skrev om för några inlägg sedan.
Vilken charmig krabbat.
Alltid glad & alltid hungrig.


Nu vill jag mest önska er alla där ute en trevlig kväll.
Har spenderat dagen/kvällen hemma hos mor och far och ätit taccos och bara umgåtts - älsklingen var med han också.
Nu så slappnar man av efter duschen med en kopp jordgubbsthé och spanar in Beck på 4:an.
Imorgon är det åter dags till dr: D på Järnhälsan och därefter ska jag nog tullta bort till SATS, beroende på hur mycket jag orkar eller på hur stark vilja är :)

God natt nu alla små nissar där ute.

Kommentarer
Postat av: evelina

mmm kräftor! Det hade inte varit fel!
hur känns det att vara hemma nu?
kram

2007-08-26 @ 22:09:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

det är en klänning =) supersöt =)
sov så gott!
kramar

2007-08-26 @ 22:30:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin