Hämtar hem min Brudklänning & Slöja.


Publicerat den: 2007-08-17 [07:47:48]

Godmorgon på er!
Här är vi tidigt uppe och gör oss i ordning för att åka in till stan.
Jag ska nämligen prova min bröllopsklänning och slöja för sista gången och sedan är det klar för att ta med hem.
Dock ska älsklingen och jag först åka iväg till Golden Sands och spana in det gigantiska Hotell Kempinski och prata med tjejen som är ansvarig för bröllop :) Hoppas de har relavanta priser och bra mat, för då kan vi mycket möjligt slå till . . .
Vi får se , vi får se.

Btw.
Vad är det som händer med skatten?
Varför delar de upp utbetalningen på v. 33, 37, och 50?
Jag vet att 50 50 är för de som bor utomlands.  Menas det då att vi andra får antingen i v. 33 eller 37????????

Kommentarer
Postat av: evelina

tack =) längtar tills jag får se din klänning =) har mannen din fått se den?
ja ringar blir man nog aldrig klok på, kanske lika bra att ta en man tycker är jättefin bara! =)
kram!!

2007-08-17 @ 08:04:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin