Hej hej Sverige!


Publicerat den: 2007-08-24 [08:13:05]

Godmorgon mina vänner.
Idag flyger jag och älsklingen hem till Sverige igen och det är jag glad för!
Mest glad är jag för att jag får åka hem med min älskling.
Jag får flyga hem med min älskling.
Min älskling kommer att sitta bredvid mig.
Jag behöver INTE räkna ner timmarna tills vi säger hej då på flygplatsen, utan älskling FÖLJER med mig hem.
Jag minns alla gånger som jag spanat in alla fint solbrända svenska par gå där hand i hand, med kuddarna under armen och lite småtrötta efter semestern.
Ohhhhh så jag önskat att det vore jag. . .
Men ist. fick jag kliva på det där förbannade planet helt ensam och lämna personen som då betydde mest för mig på denna jord. Jag åkte hem till Sverige och han blev kvar i Bulgarien. Ush.

.
.
.

Det är något jag drömmt om och önskat och något som hänt i verkligheten de senaste 4 gångerna som jag flugit ner hit och därefter hem igen.
Ni som känner mig vet vad jag svammlar om.
.
.
.

Näää - nu ska vi städa huset och göra oss i ordning lite.
Idag är inbjudningarna färdiga och vi ska förbetala restaurangen.
Det blir Odysses :)

Kommentarer
Postat av: Rana

gud så bra att han följer med då! :)

2007-08-24 @ 12:13:34
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Guldregn

Det är så mysigt att resa tillsammans. Då kan man ju luta sig mot varandra och sova =). Hihi. Att resa ensam är bara tråkigt. Speciellt tåg... Så segt. 100 pers låter som en hel del folk. Det blir säkert jättefint. Hur ska ni gifta er? Utomhus eller inomhus? =) Vi har varit tillsammans i fyra år så vi börjar känna varandra utan och innan. Var det du eller killen som bestämde att ni skulle göra slag i saken? Bröllopsplaneringen får nog vänta lite till för oss. Men det är alltid kul att bli inspirerade av andra =). Kram

2007-08-24 @ 17:19:37
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: Angel

Trodde redan han bodde i Gbg med dig...Med tanke på bilderna fast dom kanske är gamla?Kram på dig tjejen trevlig hemresa

2007-08-24 @ 19:00:52
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin