Kräftor & vitt vin.


Publicerat den: 2007-08-08 [16:05:09]

Hejsan svejsan.
Sitter och väntar på min blivande make. Han har nu jobbat klart för dagen och har endast 1 futtig dag kvar på arbetet innan han kan pusta ut och säga: Nu så har jag semester :) Och det är jätte snart älskling.
Han skulle iaf. förbi systemet och handla en flaska vitt till kräftorna . . . jupp - kräftor ikväll igen, men man får njuta medans de finns!
Själv har man donat, städat toalett, kök, bytt lakan och för tillfället så tvättar jag - och viker kläder. . . My God vilken hemafru :) just bring me home to mama :) haha.
Hur som - imorgon ska jag nog knalla iäg till mitt arbete och hämta hem lite saker. Så som mina filmer och arbetsskor. Men den största anledningen är nog pga. arbetskamraterna :) . . . de är söta de små damerna där :)



Hmm vad gör ni då?
Nää - ush så tråkigt jag har det för tillfället . . .

image440

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tycker din blogg verkar vara toppen!

2007-08-08 @ 18:09:06
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin