Next stop: Varna airport again.


Publicerat den: 2007-08-10 [07:56:35]

image452Jahopp - då så var det den 10 augusti 2007 och vi åker till Bulagrein - Varna om några timmar :)
Vi är två gladda stollar här hemma och så har vi hunnit med mycket. . .
1. Vi har inte packat klart.
2. Vi har inte käkat eller köpt frukost.
3. Vi har inte sett på filmen som vi hyrde igår.
4. Jag har inte bränt skivan som jag skulle. . .  osv osv osv.


På den vägen är det.
Men ingen skadda skedd. Det gör vi . . . . .  snart.

Hur som.
Jag sippar kaffe och det bådar gott.
Ska bädda ner mig i soffan och spana in filmen, därefter packa färdigt, äta, göra skiva och på den vägen är det.
Kommer att ha med mig min dator ner till Varna - utan möjlighet att lägg upp bilder :( Men det kommer, det kommer.

Soo long.

Kommentarer
Postat av: evelina

ååh, ha det så bra vännen! ta hand om varandra ordentligt, hoppas ni blir klara med alla planeringar!
kramar!

2007-08-10 @ 11:02:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin