Nya Bröllopsguiden har landat.


Publicerat den: 2007-08-29 [21:58:07]

image474Godkväll mina vänner.
Nu löper dagen mot sitt slut och jag sitter här med vovvso bredvid och väntar på att våran älskling ska komma hem igen. Han jobbar nämligen kväll idag och kommer komma hungrig och puss & kram nödig hem :) Inga problem!!!
Kort och gott så har vi handlat hem nya Bröllopsguiden idag. Men Anna Sahlin på omslaget. Ett MÅSTE för alla som går i giftartastankar eller bara vill gotta sig i allt vackert som finns där inne. Själv kommer jag att använda mig av ideérna om att pyssla ihop presenter till gästerna, våra namn och en liten dikt på varje paket. De visar även hur man enkelt knåpar ihop inbjudningskort, placeringskort och tackkort :) Kan vara skoj att köpa en stämpel som kommer att symbolisera er som par. Denna stämpel kan man använda på precis allt inom bröllopet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin