Om man inte tänker på det så finns det . . . . . där ändå.


Publicerat den: 2007-08-09 [15:31:09]

Puuh - när så är städningen över min min del, för de närmatse två kommande veckorna iaf.
Jag har varit och letat efter snygga kaffeburkar, handlat middag och även frukost till mor och far :) Tvättar en massa och så väntar jag på älsklingen som nu precis jobbat klart - och he is happy I can tell.
Ohhh well - snart bär det av till banken, blomsteraffären och därefter kör älsklingen mig till mitt gammla jobb - så att jag får träffa mina söta kollegor :)
Resefebern börjar ta fart.
Jag försöker ignorera.

.
.
.
.
.
.
.
Det går inte så bra.

Och inte blir det bättre när jag tänker på att jag imorgon kommer att stå och titta ut från de stora glasrutorna på Landvetter flygplats - medans de där jättefåglarna lyfter och landar.
Förhoppningsvis sitter jag med ett glas vitt och tänker happy thoughts . . .

Kommentarer
Postat av: Angel

Trevlig resa

2007-08-09 @ 15:51:19
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

ååå hoppas det känns bättre när ni välär där! tänkpå hur bra det gick förra gången =)
kramar!

2007-08-09 @ 17:39:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin