Sista dagen i Varna. Äntligen åker vi hem snart. . .


Publicerat den: 2007-08-23 [06:54:10]

Ni måste tro att jag inte är klok som vill åka hem - från semestern. Men detta har inte riktigt varit en slappna-av-semester utan vi har verkligen hållt igång mer än den förra. Så hem vill jag!
Inte bara för att vi hållt igång utan för att jag saknar de där hemma. Verkligen vääääldigt mycket.

- Jag saknar ett jobb att gå till. Som nu kommer att vara ett nytt och fräscht.
- Mammi och tatti och vovvso.
- Att få pyssla om hemmet.
- Aftonbladet och ett tidigt morgonkaffe.
- Att få varva ner lite och veta att alla stora sakerna är planerade och bokade.
- Att få pyssla vidare på bröllopsboken. Och nu även sätta ihop inbjudningarna :)

Och nej, älsklingen är verkligen lite ledsen för att vi flyger hem imorgon, men vad kan man göra?
Jag kommer att sakna min far-mor och hennes man. But thats it.
Och åker vi inte hem så kan ju inte nästa år komma fortare. Eller hur älskling?
Nääää. Idag ska vi till polisen. Igen.
Jupp - här skickar de dig runt runt runt till olika kontor för en liten stämpel. Ush. Vilka myndigheter alltså.
Därefter ska vi antagligen boka restaurangen i stan. Kanske. Eller???? Ska vi vänta lite till???
Piccadily ska vi också till och handla lite nödvändiga produkter som vi behöver hemma.
Yes. Och så ska vi ju också slappna av.

Bye bye.
Hoppas alla får en trevlig dag-

Kommentarer
Postat av: Kristina

Borta bra med hemma bäst, så är det:)Trevlig resa hem. Kram

2007-08-23 @ 14:14:09
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Älsklingen

DU e BÄST ÄLSKLING!!!
Såklart det är skönt att komma hem, men jag kommer också sakna Varna och tro vad du vill "semestern". Kunna välja om vi vill sova eller gå upp, kunna välja om vi vill supa till det i kväll, kunna välja om vi bara skall pussa å kramas, ligga tätt ihop med den man älskar mest av allt....men det blir ju ett roligt år framöver och mycket att se fram emot också...pussar på din stjärt älskling!!!

2007-08-23 @ 16:11:30
Postat av: Guldregn

Hoppas ni får en trevlig hemresa. Vad ska du jobba med? Det låter romantiskt att ni ska gifta er i Bulgarien. Blir det er bröllopsresa också eller ska ni resa någon annanstans? Blir det ett stort bröllop? Vi har ju småpratat lite men inga direkta detaljer än =). Vi är väl överens om att vänta med bröllop och barn tills jag är klar pluggad. Vilket är om ca två år. Det ska bli så kul att planera allt. Hur länge har du och pojkvännen varit tillsammans? Ha det bra! Kram

2007-08-23 @ 18:00:31
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: evelina

borta bra men hemma bäst heter det ju! och det brukar stämma ganska bra!
kul att ni fixat med så mkt bröllopsbestyr iaf!
kramar

2007-08-23 @ 20:23:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin