Spännande i Salem.


Publicerat den: 2007-08-30 [12:31:06]

image475

Städmanin tog över mig under några timmar och jag har: Dammat, damsugat, städat kök och toalett, moppat, vattnat blommorna, plockat undan och nu så tvättar jag. Härligt med ett välstädat hem!!!
Stackars min lilla Nemo, han är helt livrädd för dammusgaren och springer onkring här som en yr hörna :)
Inte konstigt att magen kurrar, jag är lite småhungrig och ska snart fundera på vad lunchen blir. Något som sak intas ivrigt sittandes framför Days of our lives.
Idag är det nämligen myyyycket spännande. Fastän jag vet vad som sker genom amerikanska internetsidor så visar de idag (eller imorgon om den är alldeles för långsam) en av Salems största händelser :)

Kommentarer
Postat av: Guldregn

Haha. Days of our lives är något jag inte heller kan låta bli att kika på när jag äter lunch. Det brukar göra pojkvännen tokig eftersom han tycker att serien är så B *ler* Praktikperioden är nu två dagar i veckan i fyra veckor. De har valt att sprida ut den eftersom de tycker att det ska ge oss mer tid att reflektera och följa patienterna längre. Men det är så jobbigt tycker jag att åka de 20 milen mellan Uppsala och Söderhamn. Jag tror nog att du skulle kunna fixa step eftersom ju jag gör det hyfsat (lite stelare än vissa andra dock) och jag har ju nollkoordinationsförmåga =). Vad duktig du är som har städat så mycket. Vad händer mer idag? Ha en fin dag! Kram

2007-08-30 @ 16:14:56
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: evelina

vad e det som händer??? berätta =)
kram

2007-08-31 @ 17:38:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin