Time to say goodbye.


Publicerat den: 2007-08-31 [11:54:25]

image476


[Två barndomsvänner. Bästa vänner. Ett av våra två vittnen. Lite smått lulliga men ack så glada av att få vara tillsammans. Älskar & saknar dig Ivelina.]

Ojjjjjj vad det regnar och regnar ute, nästan så attjag önskar att jag hade ett par rosa Viking stövlar hemma just nu. Men jag får nöja med med de har jag för tillfället. Ska senare i höst - snart ser det ut som - lägga en peng på ett par bra, varma (?) och hållabara stövlar.
Och vad gör mina vänner denna fredag då?
Själv ska jag iväg om några timmar och möta upp A och E för att dricka något glas vin.
Därefter blir det avslutningsmiddag med gott att dricka till på en härlig restaurang här i Göteborg.
Hoppas ni alla små nissar får en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin