Varna by night.


Publicerat den: 2007-08-18 [11:58:53]

Ojojoj klockan är snart 13 här och jag är fortfarande klädd i pyjamas...
Orkar knappt göra något alls och så är det så hett och varmt ute.... puhhhhhh.
Det blev en rätt så sen kväll igår. Och vi spenderade den på den lilla restaurangen Fanny här i Galata.
Fanny har en fantastisk utsikt över hela Varna och turistorterna; så där satt vi och käkade middag och tittade på när dag blev till natt :) Vackert!!!
Därefter tog vi en promenad runt HELA Galata och det var något stort för mig.
Jag har nämligen inte vandrat mer än till hållplatsen och sedan hem igen...... på mer än 4 år!!!
Minnen och en gammal saknad har gjort att jag hållt mig borta och nästan darrat vid tanken på att åter vandra genom dessa gator.
Med älsklingens hand i min och med små små steg så vågade jag och det är jag jäkligt glad för.
Ont kommer det alltid att göra.
Men vi måste alla gå vidare..
.
.
.


Ikväll ska älsklingen och jag nämligen ut på partay med våra vittnen och vi laddar inför detta genom att sova oss genom halva dagen idag; hahah.
Folk festar väldigt sent här och vi kommer därför att möta upp de kl: 00: 15 i stan.... hmmmmmm. Hoppas bara jag inte somnar någonstans.
Älsklingen och jag har därför bestämt oss att äta en sen middag ute på stan och därefter ta med oss lite smått och gott och sätta oss på sandstranden och spana in solnedgången och bara mysa :)
.
.
.
.
.

Näääää - nu bär det av till att pussa älsklingen och tala om för honom att han är bäst i världen.
Sen ska jag hoppiloppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas kvällen blir bra!!
kramar

2007-08-18 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin