1 advent


Publicerat den: 2007-12-02 [22:40:42]



image790

image789



t få träffa min svägerska och hennes mysiga familj.
Tomteparaden gjorde sitt under regn och rusk medans mannen min och jag smet iväg för att värma oss med het glögg och pepparkakor i den närmaste cafét.
Därefter tinade vi upp oss hemma hos älsklingens syster en kortis.
Där ännu mera glögg fick pasera ner i min mage :) *gooootttttt*
Fick även en försenad födelsedagspresent. En stilig ljusstacke från Designe. Tack tack sötisar.
Lite julpynt har vi hunnit med att ta fram - mer krims krams blir det inte i år.
Pynta med stil. Thats it.
Nu laddar vi inför en ny arbetsvecka :(

Kommentarer
Postat av: evelina

håller med, pynta med stil är det bästa =) han är så söt vovvsi =)

ja tänk, det pirrade lite när du skrev så, sista månaden på året innan vi blir fruar!! Ofattbart!!

hoppas du haft en bra helg tjejen!

kramar!

2007-12-02 @ 22:44:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

jag har för en ggn skull julpyntat så so md ska va,gör jag inte d blir jag deprimerad av d dåliga vädret,då får man skapa egen julkänsla,funderde på julgran plocka på oss massa på gekås häromdan MEN ås såg vi en julstad ungefär en sån ni har men lite större och då la vi tillbaka allt och tog en sådan,så snyggt ju,men att försöka få kort på den när den lyser gick ju sådär,använder man blixt blir den ljus,utan blixt blir bilden suddig grr 'tihi* ha en bra dag tjejen

2007-12-03 @ 08:10:34
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: maja

Själv satsar jag nu allt på Marie. Tycker hon är så himla skön, personlig och en underbar sångerska. Synd att hon rör sig så konstigt, men ingen av oss är ju perfekt. Förutom vi då :P

Här har jag det lite tungt nu faktiskt, men det är bara att kämpa på. Hur har du det? kramar

2007-12-03 @ 09:34:34
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin