Aerobics - is great :)


Publicerat den: 2007-12-22 [10:13:42]


image852

Godmorgon mina vänner. Idag vaknar jag med riktig värk i alla delar av min kropp. Mest i armar och axlar.
Först låg jag och tänkte på vad det kan bero på men kom ihåg träningspasset igår kväll.
Istället för dans höll SATS i ett aerobics pass på 55 min med en otroligt duktig tjej :)  Jag har aldrig varit på ett sådant pass innan. Självklart hade jag ingen som helst koordination som första gångare men det kommer, det kommer. Skitskoj var det iaf och det blir absolut ett välbesökt pass i framtiden :) - behöver bara försöka passa in alla pass i mitt schema också :)
Hur som. Idag är det lördag. Lördag och vi ska storhandla en maaaassa mat på ICA. Ta det riktigt lungt och bara umgås med kusinen och mina två pojkar :)

Vill passa på att önska er en mysig lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin