Baktanterna:)


Publicerat den: 2007-12-15 [09:11:06]



image833

Godmorgon mina vänner. Här var man uppe med tuppen.
Jag klarar tydligen inte av att ha någon sovmorgon redan. Jobbet har förmodligen skadat en för livet ;)
Natten har även varit tung med smärtor i magen som strålar ut i ryggen. Är inne i min tjejvecka för tillfället och smärtorna har ökat det senaste året. Kanske beror det på den oregelbundna tiden som jag har min mens?
I don´t know.
Älsklingen var iaf. helt fantastisk och klev upp vid 4 tiden för att värma vetekudde och hämta vatten :)
[ tänk den dagen - när vi packar väskan för att åka in till BB ]
men men - ju tidigare jag är uppe desto mer kan jag göra i ordning här hemma :/
Idag bakar vi. Idag dricker vi vinglögg. Och idag lyssnar vi på julmusik.


 

Vad pysslar ni med idag då?


 


Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken söt bild, den missade jag tidigare =)

låter som ni har en mysig dag! själv har jag inte träffat min älskling så mkt, en liten stund nu på kvällen, annars har han pluggat, o ska fortsätta med det nu =(

kramar!

2007-12-15 @ 20:56:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Låter som en härlig dag,förstår dina smärtor samma här för tillfället -suck- dessutom försvann den 12 timmar häromdan *s*,inte normalt.

2007-12-16 @ 11:08:51
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin