Den gammla goda tiden.


Publicerat den: 2007-12-05 [22:27:29]

image799
Fulla & glada. L hoppas det är okey att lägga upp  :)


Hihi - satt och bläddrade fram rätt så gammla tokiga bilder på mig och best vännen.
Från tiden så vi satt inne i mitt lilla flickrum, söp en massa vitt, prata skit om det motsatta könet och skakade våra lurviga då Beyonce eller Brittan satte igång:)
När vi skolkade från det där hemska programmet på HTU och shoppade, skrattade och söp latte på stan :)
När mamma och pappa trodde att vi var snälla och söta små flickor en sen fredags eller lördagskväll.
När jag ringde bossen vid 23:20 tiden och undrade om jag kanske kunde slippa jobba dagen efter :)
När vi skrev oändliga listor och därefter bockade av allt med en skål.
När vi åkte på samma Månadskort.
När vi delade på samma toalettbås.
När vi tillsammans slogs mot idioterna på Trägårn :) -jag  drog i håret och du rev.
När vi fulla och odrägliga knackade på hos Simon:)
När vi glada men trötta vaknade upp med McFeast dressing i håret och en massa snacks på golvet.

Tänk. Nu är vi båda sambos.
Jag ska gifta mig och du ska vara en av mina närmaste på bröllopet.
Tänk vad fort allt går. Vad fort livet försvinner.
Hoppas du alltid vill vara min bestaste tjej.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh vad fint skrivet =)
tänk idag är det 7 månader tills du gifter dig =)!!

kramar

2007-12-06 @ 11:26:41
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin