Det är ditt val!!!


Publicerat den: 2007-12-05 [21:52:36]

Vilket väder vi har ute. Det regnar och regnar och så blåser det lite och regnar once again.
Men vad ska man göra? Antingen så surar jag och svär som en riktig kärring eller så bryr jag mig inte och klampar omkring i ett par bra gummistövlar. Det är ju mitt val.
Det är även mitt egna val hur jag tacklar vardagsproblemen också.
Varför går runt sur och grinig när jag ist. kan stilla nerverna och le åt alla regndropparna, småproblemen och se hur underbart det ändå är. Det funkar. Try it.
Hur som. Damn - vad djup jag är på sista tiden.
Bäddsetet från Cellbes är hemma.
Även kuddfodralen också. De är snyggare än på bilden :)
Finns att inhandla på: www.cellbes.se

image797image798

Kommentarer
Postat av: Evelina

fina grejer, lite romantiskt sådär =)

jag har nog ingen feber, men ont i halsen och förskräcklig hosta har jag haft. nu börjar jag få täppt i näsan o ont i bihålorna =( vad ska jag göra syster? =)

kram kram

2007-12-05 @ 22:08:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin