Första stegen som man och hustru. ORGINALET!!!!!!!!!


Publicerat den: 2007-12-13 [00:40:39]


Zucchero feat Randy Crawford - Diamante.
Vi vaknar till dessa underbara toner varj dag.
Jag putter på min varma älskling för att vakna.... och tänka sig - om ca 6,5 månader dansar vi till denna som gifta.
Han kommer att gråta. Jag kommer att gråtaihjälmig. Resten får våra gäster bevittna.

btw: Jag kommer nog att köra med brudslöja i håret jag också. Halvt utsläppt och vita blommor i håret.
En lång lååååååååååååååååång slöja under vigseln.
Kanske byter jag ut den mot den jag har nu....
vi får se.....

Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad härligt! Jag kommer gråta av att läsa om er dag och se era bilder =)

kram

2007-12-13 @ 09:05:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin