Gammla goda tider.


Publicerat den: 2007-12-21 [22:19:32]

Sorry för en dålig uppdatering men just nu sitter jag ich kusinen och pratar, skrattar och lyssnar på våran musik.
Jag har druckit alldeles för mycket vin och lyssnar på gammla låtar och kommer ihåg gammla tider.
Just nu är jag fortfarande i perioden då min kusin var liten och jag var tvungen att hålla hennes hand överallat.
När hon var runt 15 ville jag fortfarande inte inse att även hon växer så jag höll fortfarande i hennes hand då det var dags för övergångsställen. Hon är över 1.70 och jag inte mer än 1.65. Men nu så är hon stora damen.
Jag får släppa taget I guess :( Men hon är här. Vi har bäddat.
Och just nu är det bara hon och jag som fnittrar och har oss.
Underbart.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin