Good friends.


Publicerat den: 2007-12-16 [19:09:07]

image837
Hej hej mina vänner. Jag lever. Men sitter fortfarande i sovkläder och tänker absolut inte ta av mig de.
Iaf. duschade jag innan och bytte om till en ny och fräsch pyjamas :)  - och herre Gud sååååå seg jag är idag.
Gårdagen var med andra ord väldigt lyckad och best vännen och jag bakade en del under dagen och drack glögg som senare kom att bli vin :) Ischoklad, någon kolagodis, aprikoskakor och valnötsgodis hann vi med under kvällen - pepparkakor bakade jag själv nyss.
Vi sjöng Sing star och spelade : Jag har aldrig...hahaha.
Älsklingen var borta under några timmar men när han väl kom hem fortsatte trion att sjönga medans jag somnade i sovrummet. Helt slut efter en lyckad dag/kväll.
Och när jag väl kom upp idag så såg jag att skatorna hade ätit upp mina aprikoskakor - som låg och svalnade på balkongen -hahaha, så kan det gå. Hoppas de smakade gott :)

zzzzzzzzzzzzzz. jag är trött.
Åtrerkommer mer sen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

hej gumman!

antar att det var du som skrev om kissen? den finns ju här i linköping, så det är väl tyvärr lite långt för er också =) annars är ni ju klart välkomna hit haha =)

det är ju skönt att gå och sega en hel dag med, det behöver ,man ibland! jag har med varit seg, fast en promenad och en handling har jag hunnit med. lite motion o luft i af =) hade tänkt spinna men orkade inte!

har du en hård vecka framför dig?

kramar!

2007-12-16 @ 20:10:38
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Maja

Va härligt att umgås med sina vänner sådär! Singstar har jag också "spelat" och det slutade med att jag va väldigt full. Det blev så mycket vinpimplande under tiden.

2007-12-17 @ 08:38:54
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin