Mat. Vin. Dans. Julshopping i Kiel.


Publicerat den: 2007-12-06 [20:56:46]

image803
Hej hej mina vänner.
Gud vad skönt det är att komma hem igen.
För tillfället är det full rulle på Droppen med tanke på blodbristen och våra böner ut i media.
Vi tappar för fullt och jag har aldrig varit med under en sådan rush :/ Ont i knäna, ryggen och stickfingrarna.
Men det är okey. Det är underbart att så många bryr sig och vill hjälpa. Hoppas alla vet att blodlagret alltid måste vara fylld och inte bara under akuttider. Sooo off you go och bli blodgivare redan imorgon kl: 07:30 :)
I´ll be waiting:)

Yes. Just nu försöker jag varva ner med ett halvt glas rött - men lär nog däcka innan maten är uppäten.
Imorgon väntar en hektiskt dag på Droppen. Dans på SATS och därefter turbodusch innan vi seglar iväg till Kiel vid halv åtta tiden på kvällen :)
2 dagar av julbord, vindrickande och julshopping :) Tack älskade för den underbara presenten.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh avd mys ni kommer få det i helgen! ta gärna kort o dela med dig av =)

idag mår jag bättre, men ska ändå vara hemma nån dag till tänkte jag!

ska ni åka på bröllopsresa med eller har ni det i bulgarien liksom?

kramar!

2007-12-06 @ 21:03:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

härligt gumman,ha d toppen =) och du shoppas loss

2007-12-06 @ 21:59:13
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin