Mina vanor och ovanor.


Publicerat den: 2007-12-12 [20:21:35]

Har blivit utmanad Evelina att skriva 8 fakta/vanor om mig själv i ett blogginlägg och i slutet av inlägget ska jag länka till de 8 personer som jag i min tur vill utmana! [jag kommer inte att utmana andra utan kör själv.]

1. Jag planerar mycket i mitt liv. Har alltid planer på vad som sker dagen efter. Behöver mycket struktur - kan bero på att jag är våg och har svårt att balansera min tillvaro.
2. Jag har sedan barnsben älskat att vårda och dansa. Nu både dansar jag under min vardag och jobbar som sjuksköterska. Om ca 1 år så hjälper jag små bäbisar till livet.
3. Jag är otroligt rädd för att förlora mina närmaste och måste därför prata med både min mor och far någon gång per dag. Blir sambon försenad får jag panik.
4. Städning är något som är viktigt för mig. Börjar redan städa på onsdag därför att det måste vara rent under helgen.
5. Jag är en rastlös typ och får myrkrypningar av att sitta stilla. Därför är sporten min räddande ängel.
6. Är väldigt fixerad vid mat och kroppsuppfattning. Min kropp är mitt tempel och måste ha total kontroll över den.

Yes. Thats about it.

Kommentarer
Postat av: Evelina

kul att läsa =) verkar som vi är lite lika, jag är exakt sån med måste ha kontroll äver ALLT =)

kram

2007-12-12 @ 22:37:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin