Ont i min lilla hals :(


Publicerat den: 2007-12-17 [21:43:57]


image842
Ooooooont i halsen :( det är synd om mig.
Lite thé hoppas jag ska göra lite susen annars får jag prata mindre med mina givare imorgon - och det vill jag ju inte :( Kanske är det dags för mig att få en släng av förkyldingen nu när alla ha haft sig en släng och jag aldrig riktigt lyckats.... Hur som. Nu håller vi tummarna. Har nämligen tackat ja för att köra lite trombocytafareser under lördagen den 29 och måste vara fit for fight :)

Vad gör ni då nu när Prison serien har tagit semester?

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, menar du din egen skinka eller? :P Jag har också hört att krämer ska vara skit. Läste att celluliter är härsket fett. Blää, låter ju äckligt. Det är det jag menar. Lägg ner fokus på annat! :D Krama!!

2007-12-17 @ 21:49:21
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin