Skurken & jag.


Publicerat den: 2007-12-18 [06:26:13]

image845Snart iväg till jobbet. Lika ont i halsen och krasslig nu på morgonen - så jag får se vad det blir av med träningen idag. Hade för övrigt världens mardröm.
Om en man som tvingade alla på jobbet att gå in på lab och sedan lägga oss på golvet.
Där tog han fram sitt stora gevär och tog mig som gisslan.
Han var lite arg eftersom jag inte ville godkänna honom som blodgivare och tänkte därmed skjuta skallen av mig.
Som tur var så kom FBI in just i denna stund och gjorde slut på skurken. . .
sjukt :/ I know.

Tur att det bara var en dröm.





Kommentarer
Postat av: Evelina

vad ska ni slå till med på julafton??? vad vad vad? =) förlovade är ni ju redan =) tell me please!

kramar!

2007-12-18 @ 14:46:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Vad söt bild du har nedanför på dig å vovven.Trevlig Tisdag

2007-12-18 @ 16:22:33
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin