Svärmor och mina föräldrar.


Publicerat den: 2007-12-01 [11:05:09]

image783Godmorgon mina vänner.
Här regnar det.
Här blåser det.
Vovven kontrar detta med att stå som ett preparerat djur ute i regnet utan några som helst tendenser att vare sig kissa eller göra någon annan business.
Själv ska jag snart göra mig redo för att åka iväg och handla lite till middagen ikväll.
Svärmor ska träffa mina föräldrar för första gången och då måste vi ha något att bjuda på.
Något som alla kan äta. Ink. mig själv.
Funderar på kycklingspett med en massa grönsaker, sås och sallad som huvudrätt. Det passar ju.
Och sedan var det förrätten också...Vi får se. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Guldregn

Vad hungrig jag blir när jag ser din bild. Kycklingspett är ju bara för gott =). Synd att kylen är alldeles tom här hemma...
Hoppas din arm blir bättre snart. Hur har du skadat dig?
Ha en underbar lördag! Kram

2007-12-01 @ 12:21:34
URL: http://guldregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin