Vinterkräksjukan...


Publicerat den: 2007-12-03 [21:58:03]

image794Nu är måndagen snart över. Och med det endast 4 dagar kvar innan Kiel resan:) Längtar så.
Hoppas verkligen att vi håller oss borta från sjukdomar och vinterkräksjukan.
Både jag och älsklingen  jobbar ju med människor och vi hade en del som var dåliga idag... suck. Hittills har jag aldrig (peppar peppar) haft någon vinterkräksjuka och önskar inget sådant heller.
Yeah yeah. Monday is over.
Imorgon väntar ännu en dag på jobbet. Och jag trivs.
Jag trivs så att jag ibland önskar att jag inte hade en sådan stark barnmorskedröm.
Men den försvinner inte och jag får försöka prioritera det som betyder mest för mig. Resten ordnar nog sig av sig själv.
Vad gör ni då?
Prison break ikväll?
Serien börjar att bli riktig tråkig tycker jag.
Jag somnade tom. de senaste två gångerna. Det är illa. Verkligen illa.
Okey. Nu börjar det. Sedan dags för sängen.
Morgons dagens vardag består av både: Jobb, spinning på SATS, handla mat, försöka äta normalt - det vanliga med andra ord.
God natt mina vänner.
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Maja

Nej det är inte tänkt så. Jag är expert på fastna för såna som verkar så himla starka i början. Sådär att jag kan följa dem var som helst. Började läsa en bok ikväll om människans inre barn. Kände igen en hel del faktiskt, måste försöka fortsätta läsa så får vi se var det leder.

Hur går det för er i allt julstök och annat? Fått nån snö? Var bor du förresten?

2007-12-03 @ 22:13:40
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Evelina

ska ni åka till kiel? ja just det, hur var det, var det din födelsedagspresent eller liknande?
kram

2007-12-04 @ 17:29:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin