06.07.08 kl: 15:30 i Varna Katedral :)


Publicerat den: 2007-07-23 [21:30:04]

Pratat med mamsen min och pappsen också för den delen.
Våran kyrka. Varnas Katedral är bokad för oss.
06.07.08 kl: 15:30 så blir vi man och hustru inne i den mest underbaraste kyrkan som går att hitta.
Mina föräldrar har också fixat ett ställe där vi kan boka vilken bilen som kommer att ta oss till och från alla dessa ställen. Detta ställe skulle också kunna ordna med fotograf och dj :)
De har också bokat bröllopskoordinatorn som kommer att förgylla restaurangen med vitt och blått, men andra ord: Havstemat för ett bröllop precis vid havet!!! Gissa om jag är glad ..... yeyyyyyy.
Så nu återstår att välja glasen, ringarna, skorna, min slöja, väskan, älsklingens outfit och lite smått och gott till den stora dagen.
Nu när de största sakerna är i ordning så kan vi nog få pusta ut lite där nere i augusti :)
Nu ska jag och älsklingen sätta oss ner och spana igenom Tax free katalogen - för andra gången detta året :)
Om 2 veckor och 4 dagar så är vi redo för take off och jag hoppas på att inte darra så där överdrivet mycket :)
Hoppas ni alla får en underbar kväll.
Tipsar er också om programmet som börjar kl: 22:00 på kanal 3. Värt att se.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Ja jag håller med dig. Det är ju så det är. Man behöver nog hur mycket tålamod som helst, antar jag. Jag har lärt mig vissa saker nu i alla fall. Så jag är väl en bit på väg, haha

2007-07-23 @ 21:40:18
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Anonym

oj oj oj! vad kul!!!
ja jag är allt lite sugen på en liten! är inte du? =)
krama ha en bra dag!

2007-07-24 @ 06:47:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin