6 konstiga saker om mig själv.


Publicerat den: 2007-07-02 [11:12:11]

Jag har nu blivit utmanad av en annan bloggerska www.evelinastrand.blogg.se skriva 6 underliga saker om mig själv, så här kommer nu denna konstiga lista:

1. Jag måste gå igenom hela lägenheten och försäkra mig om att ingenting är på då jag går hemifrån. Oftast har inte ugnen eller toasten inte använts, men jag måste ändå kontrollera.
2. Jag tycker att siffran 30 är otroligt festlig och brukar därmed räkna till 30 när jag känner för det. Därmed har jag väl någon slags tvång :)
3. Jag samlar på väskor och plånböcker. Vissa av de använder jag aldrig.
4. Vissa sitter tysta under ett biobesök när andra smaskar, prasslar eller pratar högt. Jag är tvungen att säga till de att vara tysta.
5. Jag är tvungen att kontrollera att mina närmaste mår bra, genom att hålla telefonkontakt med de - varje dag.
6. Biter på naglarna då jag blir nervös eller uttråkad. Ush på mig.

Ja, så ni kanske ser så har jag ju en del kontrollbehov och kanske lite tvång också.
Men men. Thats me:)

REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker
om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv
i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.


 

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Kommentarer
Postat av: tove

Är jag först ut?
:-)
Gills det om listan är ett par månader gammal? :-)
Här är mina 6 underligheter iallafall.....
Kram Tove
http://ramsin.blogg.se/1173126753_usch_och_nej_hemska_c.html

2007-07-02 @ 13:14:21
URL: http://ramsin.blogg.se
Postat av: tove

testar att göra om länken....
klicka här nere i stället....
*pekar neråt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin