Ett städat hem. Underbart!


Publicerat den: 2007-07-20 [15:03:27]

Just nu har jag satt mig ner, senaste gången var i morse.
Fönsterna i köket är tvättade, lägenheten är städad och moppad, blommorna vattnade, tvättmaskinen igång, fotoalbumet organiserad och balkongen skinande ren (nästan)...
Ikväll blir det förmodligen Die Hard 4 på bio. Hostel 2 lockade en del men det börjar allt för sent och jag vill nog vara i säng i tid inatt :)
Imorgon ska vi laga en massa mat och ha älsklingens syster med man, älsklingens bästa vän med sambo och därefter min bEsta vän med sambo. Det är nämligen Per Gessles konsert och vi ska bevittna det hela :)
Hoppas alla får en fin kväll.
Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas filmen e bra! mysigt med parmiddag =)
kramar på dig!

2007-07-20 @ 18:40:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin