Fortfarande - utan en mening.


Publicerat den: 2007-07-03 [09:48:58]

Att man kan vara så trött och slut efter alla känslor, tankar och allt som man har omkring.
Jag vill inte längre behöva förklara mig för människor som inte är insatta i detta.
Jag vill inte stå till svars till varför jag gör som jag gör under dagen.
Till varför min vardag kan se ut så där från dag till dag.
Det är mina känslor och mitt onda som får stå till svars om jag gör som alla andra vill.
Det fungerar inte så. Jag tar ju en dag i taget och försöker få det onda att försvinna.
Men det är jag och bara jag som kan göra det.
Sluta lägga er i, i något som ni inte har med att göra.
Det gör redan så ont.
Det räcker nu.

[Till min älskade: Du och vovvso betyder allt för mig. Jag förstår inte hur du står ut. Men stå gärna kvar där du är. För att jag inte vill ha dig någon annanstans.]

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag kommer att stå vid din sida för all framtid.
SKIT I vad andra säger, vikigast är att gör vad som är bäst för dig. Du vet vad jag känner, MEN för att klara av allt så gäller det verkligen att man VILL. Viljan övervinner nästan allt.
Vill du bli frisk älskling? (dum fråga, men ack så viktig för dig själv att fundera över)
Svaret kommer att vara -JA, såklart att jag vill.
Då är nästa steg, hur? Vad måste göras?
Frågan som kommer vara känslig att tänka på är, varför, varför blev det problem med magen igen, vad skall jag göra för att att inte få samma problem senare i livet?
Allt detta käner jag som vikigt för dig att fundera på (löjligt?), som du redan vet är jag här för dig, om du bara vill att jag skall lyssna och inte kommentera (inga problem).
Jag är så jävla kär å galen i dig....min högsta önskan för tillfället är att du skall komma tillbaka till ditt frisk liv. Inte behöva ora dig,inte behöva veta om magen kommer göra uppror imorgon eller nästa dag. DU är ALLT för MIG!!
Bobi skickar pussar till sin mamma!!!
LOVE U!!!!

2007-07-03 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin