Gekås was great.


Publicerat den: 2007-07-24 [20:30:21]

Back from Gekås.
Underbara saker att handla och man ville ha typ allt x 3.
Men allt kan man icke köpa så det blev lite smått och gott till vårat hem. Nya jeans till mig och en fin silkesskjorta i brunt till mig också. Även en praktiskt och rimlig sminkväskamed tillbehör. Billigt billigt!!!!  En del presenter till nära och kära i Varna och en del gott till vovvso, bla en röd scarf där det står: Jag är inte så farlig som jag ser ut :) han ser helt festlig ut i den :)
 
Har även hunnit med att sortera i två av mina tre garderober. Fick ut 2 stora Gekås kassar med kläder som jag icke använder. Konstigt - jag sorterade ju sist när vi flyttade hit och detta var i december.....
Yeah yeah - kanske borde man äta lite efter en sådan tuff dag.
Har endast hunnit med ett äpple och lite kyckling.
See you.

Kommentarer
Postat av: Sarah


Var det inte galet mycket folk? :)

2007-07-24 @ 20:37:40
URL: http://sarah0.blogg.se
Postat av: Sarah

Nej, det var jag inte :) Men hörde på radion att man verkligen inte skulle åka dit. De hade visst slagit besöksrekord igår

2007-07-24 @ 20:58:05
URL: http://sarah0.blogg.se
Postat av: Ahnna

JAg var där förra veckan/Ahnna
p.s havstema låter underbart

2007-07-24 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin