Jakten på den perfekta bröllopstårtan . . .


Publicerat den: 2007-07-26 [21:03:50]

Hejsvejs.
Idag har man både suttit här och beskådat skor och även bröllopstårtor på nytt.
Eftersom vi kommer att ha rätt så många gäster så är jag nog inne på en fin stor tårta på toppen som de närmaste kommer att äta av, resten av gästerna får miniatyr bilder av bröllopstårtan som tårtbitar. Alltså - små cupcakes. . .
Supersöta och säkert supergoda.
Om inte så är det en mycket fin idé. . .
Bilder kommer imorgon då jag koppar in älsklingens dator.
Bröllopstårta kommer att väljas ut redan i år tror jag, så att det är på tiden att jag är inne och snokar lite.
Imorgon är det löning och jag ska nog knalla iväg och spana in alla saker som jag behöver inhandla till min scrapbooking. . . jissessss vilken jungel . . .
Hoppas alla ni där ute får en fin kväll.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh så mysigt ha en toppendag ;)

2007-07-26 @ 22:11:58
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin