Kommit igång med träningen.


Publicerat den: 2007-07-05 [14:58:47]

image297

Jätte söta bröllopspar som jag och älsklingen hittade i en presentbutik i Varna.



Hej hej

Är på jobbet för tillfället. Imorgon är jag ledig och sedan har jag hela helgen här....
Imorgon ska jag och F & V träffas iaf och uppleva gammla minnen ihop.
Två av de bästa flickorna från gymnasiet.
SATS träningen har också den kommit igång. Trodde verkligen att jag skulle vakna upp med världens träningsvärk, men som det ser ut nu så slipper jag det.... Imorgon ska jag ge järnet igen :) Träningen är verkligen något som jag unnar mig själv, mår ju så jäkla bra efter ett pass....
Har även varit i kontakt med en Norsk bank för att meddela de om att mitt norska sjuksköterskeleg är betald, så att mina papper inte blir validerade. Funderar starkt på att ta vissa helger lite då och då och åka över för att jobba lite där, samla erfarenheter och en del money :) Killen som jag pratade med på banken hade ett härligt uttal, inte så mycket som jag förstod, men tydligen så kommer min betalning att accepteras...fastän den är lite sen!!!
Breven till högskolan är också ivägskickade. Även de försent. Men inte kan det vara mitt fel när jag varit utomlands.... och varför skickar de ut sådana brev nu under sommaren????? Folk är ju inte hemma!!!
Hur som. Allt är som innan, men ja gska ta tag i det, precis så som jag lovat min älskling och alla runt omkring.
Ville mest önska alla där ute en fin dag i regnet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den buketten är skitsnygg, jag kommer ha ljusrosa rosor isf, om det nu blir den =) fint med lite pärlor o så med ju!
varför har du betalat norsk sjuk,sköter.leg? för att du SKA jobba där? coolt isf!
söta brudpar med förresten!
kram

2007-07-05 @ 18:55:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ahnna

Åh det likanar de jag hade på min bröllopstårta/ahnna

2007-07-05 @ 22:18:10
Postat av: Anonym

Ahnna: Ja visst är de söta, men tyvärr inte ätbara.
Hade ni ätbara eller?

2007-07-05 @ 22:35:43
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Ahnna

Nä nä men de stod på tårtan ändå

2007-07-06 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin