Min man & jag.


Publicerat den: 2007-07-28 [22:47:27]

Ohh nu är jag lycklig.
Mina två pojkar är här och jag är drottningen. Så underbart.
Att ett hem kan vara så underbart. Jag minns när jag var ca 18 år och jag och bEst vännen brukade skämde om "de" där som endast pratade om IKEAS knivar och parmiddagar och allt som har med pat att göra.
Och jag kan fortfarande skratta åt det där eftersom både jag och älsklingen har våra vänner separat. De träffas lite då och då men vi har våra egna små liv på sidan om också. De får man. Det mår man bra av.
Jag menar - ska jag sitta där med bEst vänne och min man och snacka preventivmedel, drinktips och skvaller tillsammans - no way husey.
Man får visst ha sin lilla bubbla utanför, absolut -  men så kommer vi till gemenskapen.
Våran gemenskap är det viktigaste i mitt liv.
Med denna gemenskap ska Vi skapa en familj - Ihop.
Tillsammans -
jag och min framtida make.
Min make. Smaka på det.
Jag längar till den dagen då Han är min make.
Då som nu kommer vi dela glädje och sorg. Men det är det där magiska bandet.
Det bandet man delar med nära, kära och Gud med. Det bandet är det starkaste i världen.
Min man och jag. Vi - han och jag och resten av vårat kommande liv.
Ett hem.
Våra älskade barn :)
Gemenskapen.

[längtar]

Kommentarer
Postat av: nojan

Vad vackert skrivit!

2007-07-28 @ 23:24:17
Postat av: Angel

Ja visst är det underbart =) vi har precis som ni våra egna vänner för faktiskt jag och bästa vännen skulle aldrig kunna prata så som vi tjejer gör om älsklingen vore där *s*...Nu har jag i alla fall startat en kalkyl ang Bröllopet det bådar gott =) Sen har vi bestämt oss för ett Vår Bröllop då jag vill fixa alt själv kommer det troligen bli Våren 2009 då det är så mycket jag inte ens vet ännu men bara allt blir perfekt då så bryr jag mig inte =)

2007-07-29 @ 08:36:49
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Älsklingen

Godmorgon min sköna älskling,
Du skriver så underbart om oss, det pirrar så gött när man läser....skulle vilja gå in till dig o pussa på dig nu, men då skulle min älskling vakna..du vill nog sova lite till.
Varför detta om att jag aldrig frågar dig om du vill ha...såklart jag gör. JAG tänker mer på DIG än på mig själv å alla andra, du är det viktigast för mig. Missförstånd kan hända, men jag hörde faktiskt inte vad du sa igår, när jag frågade om vinet visste jag inte vad du sagt tidigare.
Bara några exempel de sista timmarna under gårdagen frågade jag dig om, kaffe, mat, om du ville ha vin till maten, pussar. Jag hoppas verkligen att din syn inte är att jag bara tänker på mig själv och aldrig frågar nån annan om vad de vill eller vill ha. Kan bara inte vara sant, för jag vet själv att jag är omtänksam mot med mina nära och kära. OCH du är min älsklingpälskling!!!
PUSS på dig!!!

2007-07-29 @ 09:33:42
Postat av: Anonym

ååh, vad fint skrivet tjejen!
krama

2007-07-29 @ 11:03:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

NU ska jag iväg på semester i en och en halv vecka. Men jag hoppas du finns här när jag kommer hem. Ha det gott!!/Ahnna

2007-07-29 @ 16:46:57
Postat av: Anonym

Älsklingen: Jag vet vad jag känner för dig och om gårdagen så har jag redan sagt förlåt.
Du vet ju vad som kan flygga ur mig när jag blir så där " enannanmänniska" helt plötsligt, men jag jobbar på det. I love you more than ever.
Kiss kiss.

2007-07-29 @ 23:25:29
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Ahnna: hoppas du får en alldelses underbar semester. Vart ska du btw???Kramisar på dig och njut.

2007-07-29 @ 23:35:42
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin