När tankarna vandrar iväg så finns hjärtat i närheten.


Publicerat den: 2007-07-04 [22:10:48]

Men vad konstigt.
När jag försöker ladda upp en bild, EN bild så kommer det upp 50 nya rutor och hela inlägget slocknar.... whats up with that??? Jag kommer förmodligen att ominstallera hela skiten, när jag har tid.
Med andra ord. När jag orkar. När jag förmår mig. När jag helt enkelt kan släppa allt och slappna av....
Jaa- vad ska man säga. Dessa dagar har inte varit de bästa. Inte alls. Det minsta.
Men man är här. Man är här därför att familjen är det starkaste som hjärtat äger.
Jag är så tacksam att mina två pojkar finns här och att familjen några länder ner också uppmuntrar och stöttar.
Dessa dagar är inte bra och de senaste månaderna har inte heller varit de bästa för min kropp, hälsa eller tankar.
Att en mage kan skapa sådana problem.....det visste jag ju redan...
Men nu är det som det är. Jag försöker göra det bästa av det hela.
Mer kan jag inte säga.
Hoppas ni alla där ute får en trevlig kväll.
Mer tankar kommer snart.
Mer bilder kommer när datorn har fått nytt liv i sig.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad e det med magen din? magsår????
kram

2007-07-04 @ 22:23:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: M

Så blev det för mig också när jag använde mig av webbläsaren Internet Explorer, men sedan jag började skriva (och ladda bilder) genom Mozilla Firefox har det inte varit några problem. Så mitt tips är att ladda ner Firefox och använd det som webbläsare när du ska skriva i blogg.se.

2007-07-04 @ 22:30:43
Postat av: Anonym

M: Jag hade Mozilla innan jag rensade datorn för någon månad sedan, kanske borde jag ej tagit bort den... ska därför instalera den igen.
Tack för tipset:)

2007-07-04 @ 22:52:50
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Fan jag skrev ett långt inlägg men det försvann!!!
Försöker igen.....
Puss!!!!

2007-07-05 @ 17:41:58
Postat av: Älsklingen

Jag blir så lycklig om du verkligen vill och på riktigt tar i tu med problemen du har för tillfället. Du vet ju hur mycket jag älskar dig...eller hur darling??? Vet du hur mycket jag bryr mig om dig, din hälsa....ja allt om dig? Kanske inte...du säger ju ofta att detta är dina problem och att du inte vill att jag skall oroa mig. Hallå...du finns i mina tankar hela tiden, självklart oroar jag mig, mina drömmar är att du snart är tillbaka 100%, det första steget vet vi.
Att inte jag skall oroa mig, fel fel fel...du gillar ej tanken men...om det var jag som mådde dåligt eller hade problem hur skulle du då reagera?
Du skulle må dåligt och oroa dig hela tiden.Vet du varför jag vet det? För att du bryr dig om och oroar ju dig för alla som står dig eller stått dig nära alltid nästan. Ibland kanske för mycket, för denna oro och tankar kan också ge dig dålig mage. Men du gör det av kärlek till dina med människor.
Du är så mycket bäst bäst bäst.....vill att du kommer hit NU!!!
Tänk nu på nummer 30.....å så på din älskling...å nu på nummer 30 igen....hihi är jag rolig?
Love U sooooooo much darling....pussar på hela dig!!!

2007-07-05 @ 17:56:14
Postat av: Anonym

Älsklingen: Vad härligt att du är inne och läser min blogg mitt hjärta. Jag vill verkligen inte att du ska oroa dig, eftersom jag då mår värre och får enorma skuldkänslor. Men jag förstår varför och hade gjort likadant om det var du som var dålig.
Jag ska som sagt ta tag i problemet och har kommit till instinkt om att fastän jag har bra dagar så kommer även sämre, och därför måste jag ta tag i problemet NU!!!!!
Älskar dig nu och för alltid!
Pussar/din

2007-07-05 @ 20:28:27
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Min älsklingpälskling....vi längtar så efter dig.
Ville ju inte lämna dig där i regnet.
Självklart kommer du ha bra dagar för magen, men vad blir det senare om du inte tar tag i problemen??
Bättre??? Skitsnack om man tror detta.
Båda grejerna måste du ta tag i nu, inte senare...NU. Varför denna tvekan, du lovar ju mig, men sen efter tag kommer du och säger motsatsen.
Jag är här nu och för alltid för dig. Du kommer bli bra, bara du vill.
Om ett år är vi gifta!!!!
Puss puss puss!!!!

2007-07-06 @ 17:10:43
Postat av: T

Älsklingen: Jag längtade jätte mycket efter er igår när jag var borta. Även nu när jag jobbar så längtar jag ihjäl mig.
Du är den bästa i hela världen ska du veta:)
Vi ses ikväll, då ska vi äta räkor och dricka något glas vin:)
Puss på dig

2007-07-07 @ 13:50:21
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Vad gör vi om ett år?
Längtar efter din kram....DU e skönast!!!

2007-07-07 @ 15:04:05
Postat av: T

Älsklingen: Då ligger vi och kramas så klart. Eller så sitter vi med våra vänner och släkt och äter och dricker något smaskigt! Då som man och hustru!
Nu är det mindre än 1 år kvar!
Love you darling

2007-07-07 @ 15:27:11
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Vad gött...missa inte pussarna.
Vad äter jag? Å vad äter du?
Såklart får vi inte glömma Bombom!!!
Miss UUUUU!!!

2007-07-07 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin