Om exakt 1 år så gifter vi oss!!!


Publicerat den: 2007-07-06 [13:36:56]

Jupp, ni läste rätt. Så rätt.
Om exakt 1 år så blir jag hans lilla fru och han min underbara make.
Den lyckligaste dagen i våra liv kommer det att vara och ingenting har känts mer rätt i detta liv.
Just nu står vi nog i Rådhuset omringade av alla nära och kära, både med tårfyllda ögon - glädjetårar!!!
Längtar redan till den dagen :)




Fortfarande krånglar bloggen så in i helvete. Jag blir så trött på den.
Ska ladda ner Mozzila och försöka få den att fungera på nytt.... får se bara när jag förmår mig att göra det.

Hur som - dagen idag:

- SATS - kondition.
- Städat hela våningen.
- Tvättat.
- Vattnat blommorna.
- Förmodligen på after work med L.
- Träffa V och F ikväll för en vinkväll.

Ber bara från djupet av mitt hjärta att magen inte skiter sig....igen. Jag börjar nämligen redan känna av den . . .

Puss på er, men mest på mina två underbara pojkar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så roligt =) vad e det för datum idag? 6e? nån anledning till att det blev just det datumet =)
krama!

2007-07-06 @ 16:34:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin