Simpsons var helt underbar!!!


Publicerat den: 2007-07-27 [23:18:27]

Precis hemkommen från Biopalatset där man suttit i en fullsat biosalong och sett The Simpsons filmen.
Jag ger den 5 av 5 möjliga. Den var otroligt rolig och härlig :)Jag kan slå vad om att den inte  lämnade inte en enda stolle oberörd.
Se den - its great:) 
Älsklingen hann med att käka middag på stan också. Det satt bra med en räksallad :) Mums.
Nu ska man dock hoppa i säng och börja läsa en av mina nya böcker.
God natt alla sötisar!

♥ kram

Kommentarer
Postat av: evelina

oo vad bra, då ska jag VERKLIGEN se den, fast det tänkte jag ju iofs göra även om den inte var bra =) haha!
händer nåt kul hos er i helgen/nästa vecka?
kram o godnatt!

2007-07-28 @ 00:15:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin