Sjuka drömmar...hahaha...


Publicerat den: 2007-07-08 [16:19:54]

Ush vilka konstiga drömmar jag hade inatt.
Först drömde jag att jag vara med i någon slags skönhetstävling, men vi fick avbryta allt eftersom en av de medverkande hade blivit knivhotad. Därefter befann jag mig helt plötsligt på mitt eget bröllop, men inser fort att både dj´n och fotograf har glömt att bokas. Jag greppar snabbt tag i älsklingen mobil för att fota, men batteriet är slut......... Och rätt som det är så inser jag att vovven är borta och börjar att leta efter honom. Efter en stunds letande hittar jag honom, men då har någon rakat av honom all päls och han har förvandlats till en minigris. Jag hade dock ingen tid till att fundera på varför jag nu ist. har en gris, men han fick snällt följa med mig tillbaka till bröllopet.....
Ja - sjukt. sjukt. sjukt.
Men festligt var det iaf :)

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du kan vara lugn, dina föräldrar fixar både en fotograf å Dj inom några dagar säkert. Bombom har päls och vill absolut inte bli en mini gris.
En sak som du alltid kan ha i dina tankar, både i bra och dåliga stunder. JAG finns alltid här för dig, jag kommer alltid att stötta dig, vi tillsammans skall klara allt.
Ta möjligheten nu, säg till dig själv att NU FÅR DET VARA SLUT (jag kan å skall bevisa detta för mig själv), jag är stark.
För mig är du BÄST BÄST BÄST!!!!

2007-07-08 @ 18:25:24
Postat av: Älsklingen

Du kan vara lugn, dina föräldrar fixar både en fotograf å Dj inom några dagar säkert. Bombom har päls och vill absolut inte bli en mini gris.
En sak som du alltid kan ha i dina tankar, både i bra och dåliga stunder. JAG finns alltid här för dig, jag kommer alltid att stötta dig, vi tillsammans skall klara allt.
Ta möjligheten nu, säg till dig själv att NU FÅR DET VARA SLUT (jag kan å skall bevisa detta för mig själv), jag är stark.
För mig är du BÄST BÄST BÄST!!!!

2007-07-08 @ 18:35:50
Postat av: Anonym

skulle ni köpa ringar nere i bulgarien? frågade jag varför ni valde den 6e? =) annars gör jag det nu!
kram

2007-07-08 @ 18:35:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

aa ok =) skönt med fler som INTE gifter sig på en lördag =)vad vill du ha för ring då? vad ska fästmannen ha för ring?
vet inte hur de gör, de ska ner dit i maj, tänkte ha ett överraskningsbröllop, men de har inte bestämt sig. De vill inte ha för mkt krångel heller! Föreslog arlanda, men nehäpp =)
kram

2007-07-08 @ 18:50:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Längtar så....kan jag komma nu???

2007-07-08 @ 18:53:47
Postat av: T

Älsklingen: hihihi, jag längtar också. Fryser här utan dig.... längtar till din varma famn och din underbara röst. Ska därför ringa dig nu:)
Puss my love

2007-07-08 @ 19:29:14
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin