Sjukanmäld


Publicerat den: 2007-07-09 [06:11:06]

Halva natten har jag varit vaken, med en krånglande mage, isiga fötter och oförmåga att somna om...
Idag är jag hemma. Jag har sjukskrivit mig och kommit fram till att jag behöver lugn och ro för att komma på fötter igen. Hur länge jag blir hemma vet jag inte än. Men på onsdag ska jag träffa våran läkare och så får hon bedömma en gång till..... och jag vet ju redan vad hon tycker!
Idag vet jag inte vad som händer än, men jag tänker inte stressa, varken fysiskt eller psykiskt.
Thats for sure.


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, ett år går fort! innan vi vet ordet av kommer vi vara två lyckligt gifta kvinnor =)
ta det riktigt lugnt gumman! vill läkaren sjukskriva dig länge?
kram

2007-07-09 @ 20:15:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin